2015. május 1., péntek

Kezdetek

Üdvözletem!

Kezdésként illene bemutatkoznom! A nevem Anna, 21 éves vagyok, jelenleg az ELTE népes táborát gazdagítom jelenlétemmel. 
A különböző vásárokon járva nagyon megtetszettek a népi ékszerek és elhatároztam, hogy márpedig én is hasonlókat (vagy majdnem ugyanolyanokat) fogok csinálni! Körülbelül 3 hete kóstoltam bele először a gyöngyfűzés gyönyöreibe, azóta sikerült is pár "művet" elkészítenem, amelyeket a soron következő posztokban osztok majd meg a nagyérdeművel (na meg majd azokat is, amik csak később látnak napvilágot). Az ok igen egyszerű: szeretném, ha minél több hozzáértő szem mustrálgatná azokat és ellátnának pár hasznos tanáccsal, szép mintával! :) Megfelelő fényképező eszköz hiányában a képek nem túl jó minőségűek, de próbálkozom!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése